- Data publikacji strony internetowej: 2012-10-18
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2012-10-18
Status pod względem zgodności z ustawą
- Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób Głuchych.
- Zamieszczone na stronie aktualności w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż były skanowane.
- Zamieszczone na stronie aktualności w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny.
- Część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
- Nie wszelkie elementy nietekstowe, umieszczone na stronie internetowej, takie jak: zdjęcia, obrazki ozdobne, ikony, itp., posiadają szczegółowy opis.
Ułatwienia na stronie
- podwyższony kontrast;
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
- mapa strony;
- formularz kontaktowy;
Data sporządzenia deklaracji
- Deklarację sporządzono dnia: 2022-03-22
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Procedura wnioskowo-skargowa
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Wilkołaz mieści się w jednym budynku, w którym obsługa interesantów odbywa się na I piętrze. Budynek nie jest przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Przy wejściu głównym do budynku są schody bez podjazdu ułatwiającego wejście do budynku. Wewnątrz budynku nie ma windy, przy schodach zamontowane są barierki. Toalety wewnątrz budynku nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Osoby mające problem z poruszaniem się, które chcą załatwić sprawę w referatach mieszczących się na I piętrze budynku powinny kontaktować się telefonicznie pod nr 81 8212001.
Aplikacje mobilne
Brak informacji
<< | Czerwiec | >> | |||
---|---|---|---|---|---|
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Czerwiec | |||||
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
